• slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image

Porsche Digital otvírá pobočku v Silicon Valley


Přiložené soubory:



Porsche činí další krok v ambiciózním procesu digitalizace. Porsche Digital Inc. zahajuje své aktivity na severoamerickém trhu prostřednictvím nové pobočky ve městě Santa Clara v kalifornském Silicon Valley. Porsche Digital přitom bude usilovat především o partnerství s technologickými lídry, inovátory a o spolupráci se společnostmi, financovanými rizikovým kapitálem. Porsche se také hodlá přímo podílet na mladých společnostech, které nabízejí nápady a řešení pro digitální budoucnost. Porsche Digital Inc., americká kancelář společnosti Porsche Digital GmbH, poskytne práci přibližně 100 zaměstnancům.

Spolupráce s technologickými lídry a společnostmi, financovanými rizikovým kapitálem

Cílem je rychleji rozpoznávat strategie a trendy v oblasti digitalizace na americkém trhu a vyvíjet i testovat řešení pro Porsche. Proto má mimořádný význam blízkost k tamním technologickým koncernům a nově zakládaným firmám. Společnost se přitom zaměří na oblasti digitalizace, konektivity a chytré mobility.

„Automobil je vrcholným mobilním zařízením budoucnosti. A v Silicon Valley vzniká budoucnost,“ říká Thilo Koslowski, ředitel společnosti Porsche Digital. „Proto je mimořádně důležité včas identifikovat trendy v bezprostřední blízkosti předních společností v oblasti IT v USA a ve správnou dobu investovat do nových technologií. Kromě našeho vlastního inovačního potenciálu přitom sázíme především na silné partnery.“ Společnost již získala podíl ve fondech rizikového kapitálu „E.ventures US“. Tyto aktivity získají díky kanceláři ve městě Santa Clara v budoucnosti na intenzitě a postupně bude docházet k jejich dalšímu rozšiřování.

Podle Koslowskiho je otevření kalifornské pobočky po založení společnosti Porsche Digital GmbH se sídlem v Ludwigsburgu dalším logickým krokem v uskutečňování strategie společnosti Porsche v oblasti digitalizace. Koslowski k tomu dodává: „Abychom mohli přizpůsobovat zážitky z vlastnění vozu Porsche na míru specifickým požadavkům našich zákazníků, musíme přímo v místě dění rozpoznávat pro nás důležité inovace a uvádět je na trh jako inteligentní a fascinující nabídky pro naše zákazníky.“ Koslowski pracoval před svým příchodem do společnosti Porsche po dvě desetiletí v renomované americké poradenské společnosti Gartner v Silicon Valley. Je považován za skvělého znalce automobilového, internetového i technologického průmyslu.

Porsche Digital je kompetenčním centrem výrobce sportovních vozů pro digitalizaci. V úzké spolupráci se všemi odděleními Porsche AG definuje a realizuje nové modely vytváření přidané hodnoty a nabídky inovativních digitálních produktů. Mezi úkoly společnosti Porsche Digital patří kromě toho celosvětový průzkum. Společnost v jeho rámci identifikuje a vyhodnocuje trendy, a zajišťuje tak přístup k důležitým technologiím. Svou činností tvoří rozhraní mezi Porsche a inovátory. Po pobočkách ve městech Ludwigsburg, Berlín a Santa Clara budou následovat další zastoupení, například v Asii.