• slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image

Porsche investuje do start-upu „Miles“ ze Silicon Valley


Přiložené soubory:



Porsche Digital je novým podílníkem v americkém start-upu „Miles“. V roce 2016 založená společnost se sídlem v San Jose v kalifornském Silicon Valley spouští první věrnostní program na základě chytrého telefonu pro všechny formy mobility. Miles vyvinul digitální platformu věrnostních programů, která je koncipována pro cestování různými dopravními prostředky.

Výrobce sportovních vozů rozšiřuje své portfolio rizikových investic

„Chceme maximálně individuálně vycházet vstříc požadavkům zákazníků společnosti Porsche, podporovat je v kontextu celého řetězce mobility a upevňovat jejich vztah k naší značce. Strategický přístup a technologie společnosti Miles jsou v tomto ohledu velmi slibné,“ říká Thilo Koslowski, vedoucí společnosti Porsche Digital.

Platforma Miles, jejímž základem je umělá inteligence, umožňuje lépe porozumět požadavkům zákazníků v oblasti cestování a předvídat je. Individuálně tak lze například navrhovat vhodné čerpací nebo nabíjecí stanice, další zastávku pro odpočinek nebo vhodná řešení mobility s navazujícími dopravními spojeními.

„Dosud byly věrnostní programy v oblasti cestování omezeny na jedinou formu přepravy. Zákazníci jsou proto při sbírání a využívání věrnostních bodů limitováni. Se společností Miles nyní tuto mezeru na trhu obsazujeme, aby si mohl každý zvyšovat své věrnostní konto preferovanou formou každodenní mobility,“ říká Jigar Shah, zakladatel a generální ředitel společnosti Miles.

Porsche Digital GmbH je jako stoprocentní dceřiná společnost Porsche AG kompetenčním centrem pro digitalizaci. Společnost v úzké spolupráci se všemi odděleními společnosti Porsche AG definuje a realizuje nové strategie pro vytváření hodnot a nabídky inovativních digitálních produktů. Porsche Digital identifikuje a vyhodnocuje trendy, investuje do start-upů, a zajišťuje tak přístup k důležitým technologiím. Dceřiná firma stuttgartského výrobce sportovních vozů je rozhraním mezi společností Porsche a inovátory z celého světa. Porsche Digital má pobočky ve městech Ludwigsburg, Berlín a Santa Clara v Silicon Valley. Další kanceláře, například v Asii, mají následovat.

 

Fotografie jsou k dispozici na portálu Porsche Newsroom (http://newsroom.porsche.de), pro novináře také v tiskové databázi Porsche (https://presse.porsche.de).