• slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image

Porsche spouští novou kampaň „DNA vítězů“


Přiložené soubory:



Společnost Porsche Inter Auto CZ, výhradní dovozce vozů značky Porsche do České republiky, spouští novou komunikační kampaň s názvem „DNA vítězů“. Cílem kampaně, která vznikla ve spolupráci s agenturou Fairy Tailors, je oslovit potenciální zájemce o luxusní SUV.

„Segment luxusních SUV patří mezi významné pilíře úspěchu značky Porsche na českém trhu, zároveň však spatřujeme velký potenciál pro další rozšiřování naší klientely,“ říká Mgr. Zuzana Joklová, PR a marketing manažerka Porsche Inter Auto CZ. „Proto chceme novou komunikační kampaní oslovit nové skupiny zákazníků a otevřít jim brány do světa výjimečných zážitků z jízdy za volantem vozů Porsche. Základem DNA všech našich modelů, včetně luxusních SUV, je úzké propojení s motoristickým sportem i zřetelná návaznost na naši bohatou historii s mnoha legendárními modely. Právě na těchto dvou aspektech je postavena naše nová komunikační kampaň připravená agenturou Fairy Tailors.“

Koncept nové komunikační kampaně „DNA vítězů“ vychází z myšlenky, že v každém automobilu Porsche je ukryto srdce slavných závodních vozů proslulé stuttgartské značky. „Kampaň DNA vítězů poukazuje na fakt, že i v luxusních SUV Porsche dřímá odkaz ryze sportovních vozů této značky. K tomu využíváme srovnání se slavnými historickými modely, které se ve vizuálech objevují v odrazu na silnici,“ vysvětluje Marek Nieslanik, kreativní ředitel agentury Fairy Tailors.

Lehce provokativní vyznění nové kampaně navazuje na způsob komunikace značky v legendárních kampaních minulého století. Nová kampaň „DNA vítězů“ poběží během celého měsíce února a zahrnuje jak propagaci prostřednictvím online médií, tak i v printu.