• slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image
  • slideshow image

Den dětské onkologie opět za podpory společnosti Porsche Inter Auto CZ


Přiložené soubory:



Společnost Porsche Inter Auto CZ, největší prodejce nových vozů v ČR a výhradní dovozce vozů značky Porsche do České republiky, nadále podporuje onkologicky nemocné dětské pacienty. Stejně jako v uplynulých čtyřech letech je společnost Porsche Inter Auto CZ hrdým partnerem osvětového Dne dětské onkologie a na organizaci této akce přispěla finančním darem ve výši 100 000 Kč.

Symbolický šek na 100 000 Kč předala v sobotu 16. února během koncertu na podporu dětské onkologie do rukou Jana Blodka, předsedy sdružení Haima CZ z.s., Mgr. Zuzana Joklová, PR a marketing manažerka společnosti Porsche Inter Auto CZ. „Naše společnost stojí jako partner akce od jejího zrodu. Již pátým rokem finančně podporujeme Den dětské onkologie a jsme potěšeni, že i v letošním roce nenastaly žádné změny a my opět můžeme být jeho součástí. Kromě finanční podpory organizujeme během jarních měsíců na všech našich pobočkách Den s Porsche, zábavné odpoledne pro malé pacienty a jejich blízké, kde jim kromě zábavných aktivit nabízíme i projížďky našimi vozy. Chceme tak vnést dětem radost a nezapomenutelné zážitky během jejich náročné léčby,“  říká Zuzana Joklová.

V sobotu 16. února 2019 se na Václavském náměstí v Praze uskutečnil již pátý ročník Dne dětské onkologie s podtitulem Den rekordů a zábavy pro všechny děti. Tématem letošního ročníku byly pozdní následky onkologické léčby u dětí. Cílem akce je šířit mezi lidmi povědomí o problematice dětských onkologických onemocnění a vzdát hold všem bývalým i současným onkologickým dětským pacientům a jejich rodinám.

Bohatý doprovodný program pro širokou veřejnost zahrnoval vystoupení známých kapel, besedu pro veřejnost na téma pozdních následků a slavnostní rozsvícení lampionů. Velké pozornosti se dostalo Jiřímu Mádlovi a dalším českým osobnostem, které zde měly autogramiádu.

Součástí programu bylo i dosažení rekordu o navázání nejdelší zlaté stuhy organizovaného agenturou Dobrý den a jeho zapsání do České knihy rekordů. Stuha měřila celkem 1 215 metrů.

V rámci osvětové akce proběhla také „Šálová kampaň“. Zakoupením šály či čepice s logem DDO tak mohl každý projevit svou solidaritu s onkologicky nemocnými dětmi.

Již půl milionu Evropanů podstoupilo onkologickou léčbu v dětském věku, přičemž každý rok onemocní 35 000 dětí a adolescentů. V České republice onemocní ročně přibližně 350 dětí. Díky vysoké úrovni lékařské péče dosahuje u nás úspěšnost léčby nadprůměrných 83 %.